Πέμπτη 31 Μαΐου 2012

«Ο κόσμος φώναζε και χειροκροτούσε»

Παναθηναϊκές όχι μόνο οι επιδόσεις του τμήματος ποδηλασίας στο Παγκόσμιο Κύπελλο, αλλά και οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών...

Οι φίλοι του Παναθηναϊκού βλέπουν ένα από τα πιο ένδοξα τμήματα του παρελθόντος να οδεύει ξανά προς την δόξα. Το ποδηλατικό τμήμα του Τριφυλλιού βρίσκεται στην Κρήτη, συμμετέχει στο Παγκόσμιο Κύπελλο και οι αθλητές του κερδίζουν μαζί με το χειροκρότημα, και την πρόκριση στην τελική φάση που θα διεξαχθεί στην Αυστραλία.

Το
Greenzone, χορηγός επικοινωνίας του ποδηλατικού τμήματος εξασφάλισε δηλώσεις δύο εκ των πρωταγωνιστών του πρώτου σκέλους του πρωταθλήματος που αφορούσε σε αγώνες ατομικής χρονομέτρησης. Της Αλεξάνδρας Στρατηγοπούλου και του έφορου του τμήματος Γιώργου Φωκά.



Αλεξάνδρα Στρατηγοπούλου:

Τον τελευταίο καιρό αν και είχα αρκετές προσωπικές υποχρεώσεις , έκανα όσο καλύτερη προετοιμασία γινόταν για τον συγκεκριμένο αγώνα. Με καθοδήγησε ο Γιώργος Φωκάς στο θέμα της προπόνησης, όπου και είδα βελτίωση.

Μπορεί η δεύτερη θέση να με έκανε χαρούμενη, δεν το κρύβω όμως ότι με στεναχώρησε η απουσία των αθλητριών στην κατηγορία μου. Περίμενα κάτι παραπάνω από δύο αθλήτριες ώστε να μπορέσω να δω και εγώ τις διαφορές ανάμεσα σε μένα και τις άλλες και σίγουρα τον μεγαλύτερο συναγωνισμό. Η διαφορά μου με την πρώτη αθλήτρια ήταν στα 11 λεπτά περίπου κάτι το οποίο δείχνει ότι χρειάζομαι κι άλλη δουλειά.


Στο κομμάτι που πιστεύω ότι έχασα αρκετό χρόνο είναι οι στροφές λόγω έλλειψης τεχνικής, κάτι που θέλω να βελτιώσω. Εντός του αγώνα υπήρχαν αρκετές, τις οποίες δεν μπόρεσα να πάρω σωστά, κάτι που με δυσκόλεψε αλλά με τον καιρό αποκτώντας εμπειρία θα το ξεπεράσω. Η διοργάνωση μου άρεσε πάρα πολύ, υπήρχε πολύ Αστυνομία σε όλες τις διασταυρώσεις καθώς και πολλά δίκυκλα εντός του αγώνα και είναι σίγουρο ότι έζησα μια μεγάλη εμπειρία κοντά σε μεγάλους αθλητές. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κ. Λεβεντάκη Γιώργο για την πολύτιμη βοήθεια που μου προσέφερε στις απορίες που είχα σχετικά με τον αγώνα.

Γιώργος Φωκάς: 
Όπως η Αλεξάνδρα έτσι και εγώ αφιέρωσα τις τελευταίες 5 εβδομάδες σε συγκεκριμένη προπόνηση ατομικής χρονομέτρησης και πιστεύω ότι πήγα αρκετά καλά. Αυτό που δεν περίμενα να συμβεί είναι να έχω και πάλι πρόβλημα με το πόδι μου και συγκεκριμένα μυϊκή κράμπα στον οπίσθιο δικέφαλο και στον τετρακέφαλο με αποτέλεσμα να μουδιάσει το πόδι μου και να μην μπορώ να κάνω πετάλι. Αν και με είχε «ξεχάσει» το συγκεκριμένο θέμα καιρό τώρα, όταν έφτασα στα 3000 μέτρα πριν τον τερματισμό αναγκάστηκα να σταματήσω τελείως και έμεινα εκεί για παραπάνω από ένα λεπτό, το οποίο ήταν πολύτιμο, διότι το χρονόμετρο πολύ απλά στους χρόνους παίζεται, καθώς και ο τρόπος που προσπάθησα να τερματίσω με δυσκόλεψε υπερβολικά.

Όπως και να έχει όμως ήταν μια πολύ καλοστημένη διοργάνωση και μου άρεσε η εμπειρία που έζησα γιατί είχα χρόνια να τρέξω πλάι σε ξένους αθλητές.


Αρκετά τα δίκυκλα μέσα στον αγώνα για την ορθή διεξαγωγή κάτι που με ενθουσίασε ιδιαίτερα, γιατί από την εκκίνησή μου που ξεκίνησα με ένα μηχανάκι συνοδεία στην διάρκεια είχα δυο της διοργάνωσης και ένα υπηρεσιακό. Όλα αυτά προϋποθέτουν ασφάλεια. Κάτι όμως που θα μου μείνει αξέχαστο είναι η ώρα της απονομής του κ. Ηλία. Στα 76 του χρόνια ο κ. Ηλίας ζώντας την ποδηλασία σαν αναπόσπαστο κομμάτι του εαυτού του ,έλαβε μέρος, κέρδισε την τρίτη θέση και την ώρα που φωνάζουν το όνομά του στο μεγάφωνο για να παραλάβει το μετάλλιο, από κάτω ο κόσμος χειροκροτεί και φωνάζει τόσο, όσο (πιστεύω) σε κανέναν άλλο. Η στιγμή ήταν τέλεια και ο κ.Ηλίας δεν μπόρεσε να κρύψει την συγκίνηση του. Να τονίσω ότι είναι έτοιμος να τρέξει και τον αγώνα αντοχής παρέα με τους Κυριάκο Ορφανίδη, Ματτία Κρίπελ και Δημήτρη Πούλια.


Καλή επιτυχία σε όλους και τελειώνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω και εγώ με την σειρά μου τον κ. Λεβεντάκη Γιώργο ο οποίος μας βοήθησε πάρα πολύ σε οποιαδήποτε απορία είχαμε πάνω στο θέμα του αγώνα καθώς και τον φίλο μου και αθλητή του «Τάλως» Χανίων, Λιονάκη Ζαχαρία για την πολύτιμη βοήθεια την ήμερα του αγώνα. Πολλά συγχαρητήρια για την διοργάνωση και καλή συνέχεια.


Πηγή
Greenzone

Δεν υπάρχουν σχόλια: